"Mobile Marketing"

Jesteśmy agencją marketingu mobilnego realizującą projekty zarówno na bezpośrednie zlecenie przedsiębiorstw, jak i w charakterze podwykonawcy poszczególnych etapów na rzecz innych agencji ATL i BTL. Strategia, kreacja, przygotowanie oraz realizacja obejmują zarówno kampanie reklamowe jak i akcje promocyjne z wykorzystaniem szeroko rozumianej komunikacji mobilnej. Prowadzona współpraca z właścicielami baz danych pozwala na przesyłanie SMSowych przekazów reklamowych do ponad 3 milionów użytkowników telefonów komórkowych, którzy na otrzymanie treści o charakterze handlowym wyrazili zgodę. Prawdziwe wyzwanie stanowią jednak przygotowywane i wdrażane promocje sprzedażowe i marketing lojalnościowy przy użyciu SMS i innych technologii mobilnych .

Właściciele sklepów coraz bardziej dbają o jakość obsługi, więc nie poprzestają na szkoleniach dla swojego zespołu.

Nawet najlepszych sprzedawców sprawdzają więc tajemniczy klienci.

Konkurencja w handlu jest ogromna i cały czas rośnie. Nawet w branżach, które do niedawna były niszami, pojawiają się kolejne sklepy, a nawet sieci, które rzucają rękawicę dotychczasowym liderom. Rywalizują zazwyczaj cenami oraz rodzajem i jakością asortymentu, ale łatwość sprowadzania wielu gotowych produktów, sprawia, że w wielu sklepach mamy te same produkty.

Wtedy decydująca staje się jakość obsługi. Sprzedawca już dawno przestał być osobą, która zeskanuje cenę i wyda resztę. Obecnie pełni raczej funkcję doradcy, który doradzi klientowi nie zawsze najdroższy produkt, ale najlepiej odpowiadający jego oczekiwaniom.

Obsługa klienta jest na coraz wyższym poziomie, ale nie jest tajemnicą, że pracownicy bardziej starają się, gdy szef patrzy i ocenia. Właśnie dlatego powstało mystery shopping, które wykiełkowało oczywiście w USA. Stawiający na maksymalizację sprzedaży Amerykanie jako pierwsi zaczęli badać nie tylko zachowania konsumentów, ale również to w jaki sposób styl obsługi wpływa na ich decyzje zakupowe. Szybko okazało się - co nie jest żadną niespodzianką - że przy profesjonalnej i miłej obsłudze, klienci są bardziej skłonni do zostawienia większej ilości pieniędzy w sklepie.

To właśnie mystery shopper ocenia sprzedawców, wcielając się w klienta. Czasem zagubionego, czasem upierdliwego, a nawet nieuprzejmego. Obserwuje nie tylko jego reakcje, ale też ton głosu i umiejętność wybrnięcia z trudnych sytuacji. Sprawdza też czy zaproponował klientowi wszystkie opcje, a nawet w jaki sposób wydaje resztę. Czasami ocenia również porządek w sklepie - stan towarów na półkach oraz ich ekspozycję. Od oceny tajemniczego klienta często zależy nie tylko premia sprzedawcy, ale nawet jego dalsza praca. Jeżeli interesuje Cię tematyka, a nie wiesz jak sie za to zabrać, to odwiedź serwis www.smartcheck.pl.

Fotografie:

marketing

promocja

pr